dissabte, 2 de novembre del 2013

El Camell

Aquí teniu el Camell de Molins de Rei fet peluix!
Ja feia temps que amb la Mbel dèiem que n'haviem de fer un però no ens hi posavem. Aquest octubre va rebre un encàrrec i va ser la manera de posar-s'hi. I a mi em va anar perfecte perquè la meva filla s'han posat el Camell com a nom de la classe i els calia una mascota! 
El patró és d'ella i és fantàstic. La resta de detalls hem intentat aporopar-nos a la realitat tant com hem pogut.
A l'Anna li va agradar molt, tant que no volia portar-lo a l'escola! ara n'hauré de fer un per ella...
i a la resta de nens de la classe diria que també els va agradar molt... mireu, mireu... ho han penjat al seu blog de classe:  http://escolaestel2013.blogspot.com.es/2013/10/la-nostra-mascota.html



 La manta amb l'escut, els cabells de llana i la cua de cordill. 




2 comentaris:

  1. Molt bonic! I quina gràcia les fotos de la classe de P3:..
    Escolta, el camell no té un copyright? estaria forrat a hores d'ara... ;-)

    ResponElimina
  2. Us ha quedat un camell molt xulo.
    Ja també en vaig fer un per un regal i com que no tenia patrons, els vaig haver de fer.
    Passat pel meu blog i el veuràs.
    Petons

    ResponElimina